Hoeveel kan je ongeveer met 200MB?

Ik heb een blackberry bundel van Hi met 200MB internet, maar wat kan ik daar nou eigenlijk allemaal mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9.3K

Het beste antwoord

Deze tabel stond bij de informatie over hi prepay internet, ik neem aan dat het aantal mb per aktie gelijk is wanneer je een abbonement heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vrij weinig, 2 avonden een paar uur surfen en het is op.

Om af en toe je mail te bekijken op je telefoon is het meer dan genoeg natuurlijk, maar een paar keer een youtube video bekijken moet je bijvoorbeeld niet doen (5-20mb), dan zit je zo aan je maximum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met 200MB je mail checken en regelmatig internetpagina's bezoeken die (liefst) speciaal voor mobiele telefoons geschikt zijn.

Ook kan je af en toe skypen, maar als je een belbundel hebt kun je wellicht beter je telefoontjes op je belbundel doen.

Incidenteel kan je ook bijvoorbeeld het journaal bekijken op NOS mobiel, maar door veelvuldig kijken naar streaming video zoals Youtube of hele speelfilms zal je snel door je tegoed heen zijn.

Ook het continue laten checken van whatsapp en email kan ongemerkt veel MB's kosten.

Ik zou een applicatie zoeken die je date gebruik bijhoudt, dan kun je zien waarmee en wanneer je de meeste data verbruikt.

Voor mijn Windows Mobile telefoon heb ik zoiets gratis gedownload, voor de BB zal er ook wel zoiets te vinden zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
date moet zijn data
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe heb je aan 200MB vrijwel niets, ikzelf heb ook een tijdje rondgezocht of 1GB genoeg was en dat bleek ook zo te zijn.
Als je deze bundel neemt, zorg er dan voor dat je alles het liefst via wi-fi doet, stel bijvoorbeeld je thuisnetwerk in zodat je thuis automatisch naar wifi overschakelt en download apps enzo gewoon thuis dat scheelt een aantal mb's.
Ik heb 1200 datalimiet en zit meestal aan het eind met 800 mb over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je mail er mee checken en internetten vrij weinig dus