wat is een y7mail.com

ik heb iemand toegevoegd met dat email adres maar dan staat er naast email adres niet bevestigd...wat zou dat betekenen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Iemand heeft zich met zijn/haar eigen e-mail adres zich aangemeld bij Windows Live (in plaats van om een @hotmail.com of @live.nl e-mail adres aan te maken).

Als je je met je eigen e-mail adres aanmeldt, dan moet krijg je een bevestigingslink naar je e-mail adres opgestuurd. Maar als diegene hier nog niet op geklikt heeft en al wel inlogt met Windows Live Messenger, dan komt er dus 'niet bevestigd' achter zijn e-mail adres te staan.

Zodra hij/zij op deze link geklikt heeft en dus zijn e-mail adres bevestigd heeft, zal dit weggaan.