Hoe heet de site waar in je site kunt zien zoals ze vroeger waren?

Een site waar je kunt zien hoe sites als google, wikipedia, youtube en nog veel meer er vroeger uitzagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

http://wayback.archive.org/web/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar moet je denk ik gewoon even voor googelen
google heb k bijvoorbeeld zo gevonden

Toegevoegd na 1 minuut:
oke er zijn dus meer manieren voor zoals hierboven beschreven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee de site die ik bedoel bestaat wel degelijk ik ben alleen de naam kwijt en het had vroegere versies van wel 100 sites ofzo veel beter dan 1 voor 1 googlen.