Is goeie vraag ontstaan, omdat LycosIQ er mee ophoud? Of was deze website er al?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Goeie Vraag staat helemaal los van Lycos IQ. Deze site wordt al maanden ontwikkeld, nog voordat het bekend was dat Lycos IQ zou gaan stoppen. Dat het live-gaan van Goeie Vraag en het stoppen van Lycos IQ nu min of meer samenvallen, is niets dan toeval.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Best een puik toeval voor goeievraag.

Andere antwoorden (5)

Voor zover ik heb begrepen staat GV al enige tijd in test.
Ik weet niet of er een reaktie is met de sluiting van LIQ.
Zou ik ook wel eens willen weten inderdaad

Welkom trouwens.
Ouwe Bommetjeskampioen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar mijn bescheiden mening is GV toch wel een reactie op de verdwijnende IQ.
Twee van dit soort sites zou denk ik een beetje veel zijn in Nederland.Er zit hier een frisse jonge redactie achter,met naar ik aanneem een goede steun in de rug om er iets goeds van te maken,en door te zetten.IQ Nederland was bij nader inzien al een couveusekindje,dat in april 2008 al ademhalingsmoeilijkheden kreeg,doordat er toen reeds plannen lagen om Lycos op te heffen.
Groeten.
Leuk dat Bommetje weer opgeknapt is.Welkom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meneer James zal het goede antwoord wel gegeven hebben.Misschien dachten ze bij Ilse: "dat kunnen wij beter".......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De site was al zo goed als af toen Lycos ophield dus ze waren al wel bezig. Maar ze spelen er ook goed op in door binnenkort semi-openbaar te gaan. Maar dat is alleen maar slim van ze!

Dus mijn antwoord luidt; " Nee, ze zijn niet ontstaan omdat Lycos IQ ermee stopt."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook ik heb me aan gesloten bij de rij der bekend