Programma's zoals Nijntje, Bumba, Kabouter plop, en Tik Tak zijn erg leuk om te bekijken op You tube.

Veel kijkplezier met de kleine !!

Toegevoegd na 2 minuten:
Piet Piraat mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Sesamstraat kun je ook kijken op Youtube erg leuk.
Tweenies is ook leuk voor die leeftijd
En natuurlijk Teletubbies!
Veel kijkplezier ook voor de peuter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom alleen op youtube? Op uitzendinggemist zijn ook hele leuke peuterprogramma's te vinden: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/selectie

Toegevoegd na 1 minuut:
Selecteer bij "genre" "kinderen 2-5. Dan zie je bijv. de programma's van het Zandkasteel: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=631&md5=0bd1a1e25c2826861f2ae2eeb9e358ef
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
http://www.youtube.com/watch?v=bUpGNnuXONk&feature=related

Deze vond mijn eigen kind als peuter erg leuk. Staan er nog veel meer naast.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha daar was ik ook aan verslaafd maar dan op tv :P +
Annswers
13 jaar geleden
komen wel veel scheldwoorden in voor...
amc
13 jaar geleden
Een peuter kan nog niet lezen! Hij/zij hoort ook alleen de geluidjes en als die boos 'klinken' vindt een peuter dat juist leuk. Er worden GEEN scheldwoorden gezegd en dat is het belangrijkste. De peuters zijn alleen de beelden en die vinden ze allemaal geweldig!
amc
13 jaar geleden
Er staan ook genoeg bij die helemaal geen scheldwoorden bevatten, die zijn meestel gewoon met de Engelse betiteling zoals, 'Pingu is born".
Er zijn veel filmpjes over treintjes (tekenfilms, maar ook echte filmpjes). Die vinden kinderen ook leuk om naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Barbapapa en welke ikzelf erg leuk vind is Pocoyo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woezel en Pip!
Geweldig om te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook kijken op uitzendinggemist kijken of op www.zappelin.nl, daar zit mn zusje ook altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k3 liedjes.
of zo iets?