Hoe krijg je youtube zover om je te filmen

hallo,
ik heb een hond en die kan hele lieve geluidjes maken als hij eet.
maar hoe kan ik youtube hierheen halen om hem te filmen voor de site

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

Niet. Je moet zelf een videocamera regelen en je filmpje er op zetten. Zo zijn de andere honderdmiljoen filmpjes er ook op gekomen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Hier staat hoe je dat precies kan doen: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=57924
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op veel fototoestellen zit tegenwoordig ook een film-mogelijkheid. Vervolgens het gefilmde downloaden vanaf je camera naar "Mijn afbeeldingen"op je PC. Daarna bij You Tube een account aanmaken (gaat heel eenvoudig) en daarna in je account je filmpjes uploaden. En voila je hond staat op You Tube.
Daarna kan je dat filmpje mailen naar degene die de leuke hondenfilmpjes op You Tube zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm, je kan natuurlijk vragen of ze met EEN HELE CAMERAPLOEG naar jou huis komen en je HOND willen filmen, kijken wat ze zeggen. hier de email: www.youtube@hotmail.com
of www.hoedomisdit@live.com

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube maakt niet al die filmpjes zelf! Je maakt zelf met je camera een filmpje, maakt een account op Youtube (gewoon op registreren klikken), en upload je filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
YouTube zul je nooit zover krijgen om bij jou te komen filmen. Wat je ook aan kosten wilt betalen. Wat je bij YouTube niet voor elkaar kunt krijgen, lukt bij ons wel.
Als je zelf geen mogelijkheid hebt jouw hond te filmen, stuur ik met alle plezier een cameraman/vrouw naar je toe om jouw hond te filmen.
Van de beelden monteren we dan een flitsend, kort filmpje en dat wordt dan door ons op YouTube geplaatst voor jou.
Laat maar horen of we wat voor je kunnen betekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is GV niet echt bedoeld als reclame/spam kanaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jeroenia
Reclame/spam kanaal? Verklaar je nader.
Beetje jammer, jongens, die reacties waarin je doet alsof de vrager dom is omdat hij iets vraagt. Dat is toch het hele doel van GV, of niet, dat mensen dat wat ze niet weten vragen?

Anyhow: Youtube filmt niet. Youtube biedt je de gelegenheid om jouw filmpjes te uploaden zodat anderen ze kunnen bekijken. Je zult dus zelf met de camera in de weer moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik ook. GV is er voor alle vragen. Domme vragen bestaan niet. Al moest ik zo nu en dan wel een beetje lachen om de reacties... (-; Nou ja, heeft de vraagsteller in ieder geval weer wat geleerd; youtube filmt zelf niet!
Obvious troll is obvious
Bronnen: