Kan je op internet schippers volgen of mensen die iets met water doen volgen op internet?

Ik hou van zee, golven. Bestaan er rechtstreekse webcams waar je schippers kunt volgen of mensen in water (zeilen, zee, ...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op onderstaande site kun je alle schepen volgen over heel de wereld. Voor Nederland gewoon inzoomen tot je het beeld goed vind en dan zie je alle schepen op Nederlandse wateren. Door met je muis op een schip de gaan staan krijg je een foto en info over het schip.
Je kan met die kaart ook scrollen zodat je echt alles kunt volgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om meer info moet je op het schip klikken.