Ik heb ooit een filmpje van mijn pc geupload naar youtube. Nu ben ik dat filmpje kwijt en wil hem graag weer van youtube op mijn pc zetten. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kun je met een zogenaamde videoconverter doen. Dan kun je elk YouTube Filmpje overzetten naar een bestand van jouw keuze, ook MP3 ;-) Ik gebruik deze; zie "source url".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je de link van dat filmpje op YouTube kopieert en plakt op de volgende site, staat 'ie zo weer op je pc:
http://www.downloadvanyoutube.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, ik heb met die site al vele video's gedownload.
Er zijn nog meer sites waarmee dat kan, o.a.:
http://keepvid.com
Maar misschien is het alleen een kwestie van een 'time-out' en moet je het later nog 's proberen.
Ja dat kan nog altijd het makkelijkste met Orbit :

http://www.orbitdownloader.com/

Geen ingewikkelde toestanden met plakken en andere ingewikkelde acties,nee gewoon vrijwel ieder filmpje op Internet downlodaen en rechtstreeks naar Uw pc !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De filmpjes die je zelf op Youtube hebt gezet kun je ook gewoon via Youtube zelf downloaden. Even inloggen op je account, dan naar de link in de bron, klikken op het pijltje rechts naast inzicht en daar kun je het downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download "youtube download manager" van dvdvideosoft. Helemaal gratis, en in mijn ogen de betrouwbaarste. Gewoon even googlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens realplayer de gratis basic versie te downloaden.
Tip je hoeft het veld waar je je gegevens zogezegd moet invullen gewoon overslaan
Standaard is de optie video downloaden voor youtube ingeschakeld dat zie je tijdens het installeren
Als ie geinstalleerd is zie bij elke youtube video een download knop in de rechterboven hoek als je er met de muiscursor heengaat
de rest wijst zich daarna vanzelf
capthavoc
12 jaar geleden
ja dat kan: download gratis: a tube catcher, zo kun je alle filmpjes van youtube downloaden die je maar wilt.
Bronnen: