kan m'n hotmail niet meer in. wachtwoord is opeens niet goed meer en beveiligingsvraag is veranderd . Help wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (3)

Volg de instructies in de bron op en dan hoop ik dat het lukt om te bewijzen dat jij toch echt de eigenaar van die mailbox bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan mogelijk zijn, dat hotmail zelf dit account heeft geblokkeerd, i.vm. spam en dergelijke.
Ik weet niet, of je hierover een bericht hebt ontvangen.

http://explore.live.com/windows-live-sign-in-cant-faq

Als je hier naar toe gaat, dan op het blauwe klikt, dan zie je dat je kan aangeven dat je vermoed dat iemand anders je ID gebruikt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het lijkt mij als je ww veranderd is en zelf je geheime vraag dat je account gehacked is.
je heb waarschijnlijk op een openbare computer je niet afgemeld en iemand heeft daar misbruik van gemaakt of je hebt een link aangeklikt in msn of mailtje en je gebruikersnaam en ww ingevuld en dus ben je het slachtoffer van phishing geworden.
ik vermoed dat je het toch dicht bij huis moet zoeken
schoolvrienden ?

wellicht helpt deze website ?
capthavoc