Ik heb een archos android 32 internet tablet. De verbinding met mijn netwerk is uitstekend en toch kan het telkens niet verbinden.Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleiner dan een smartphone en je kan er niet eens mee bellen.
lijkt me best wel irritant toestel.
en aangezien de prijs denk ik wel aan slecht kwaliteit is.

Antwoorden (2)

Het kan ook aan de wifi liggen van de plek waar je bent. Als ik op school zit heb ik ook geen internet op mijn mobiel. Trouwens, niemand heeft dat dan niet zelfs de laptops niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde probleem als ik ook had met mijn Android tablet. Er staat dan dat hij het IP - adres ophaalt, maar dat duurt dan lang. Uiteindelijk geeft hij aan dat de verbinding mislukt is. Dit is een teken dat je draadloos netwerk er even uit heeft gelegen. Je moet gewoon je wi-fi verwijderen van je tablet, opnieuw zoeken naar wi-fi en dan opnieuw verbinden. Dan hoort alles te werken.

Lukt het niet? geef het dan aan, er is dan blijkbaar meer aan de hand!

Gavin