Hoe kan ik op flickr de foto's in een andere volgorde krijgen?

Het lijkt er nu op dat die volgorde gebaseerd is op volgorde van uploaden. Maar ik heb een hele serie geupload en dat in 2 stappen. Nu wil ik toch die volgorde anders hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Het beste antwoord

Je kunt de volgorde van foto's veranderen door de datum van de foto's aan te passen. De meest recente foto's staan namelijk boven aan. Om dit voor elkaar te krijgen doe het volgende:

1) Ga naar de pagina van de foto
2) Onder "additionele informatie" staat er "genomen op XXX XX, XXXX (wijzigen)"
3) Klik nu op de "Wijzigen" knop. Nu kun je de upload & gemaakte datum veranderen.

Dus de foto's die je onderin wilt hebben moeten een oude datum hebben.