Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een email sturen naar alle contact personen in mijn hotmail?

Sinds een paar weken is er in Hotmail een aantal dingen veranderd. Normaal kon ik altijd meerdere contact personen vanuit mijn contacten lijst toevoegen d.m.v. het aanvinken. Wanneer ik nu een email stuur krijg ik geen lijst met al mijn contact personen, dit zou dus betekenen dat ik alle mailtje 1 voor 1 zou moeten sturen... Weet iemand misschien hoe ik in ( de nieuwe versie ) Hotmail naar meerdere mensen het zelfde mailtje kan sturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Typ in het vak "aan" de eerste letter van het e-mail adres en alle e-mail adressen die daar zouden kunnen aan beantwoorden komen te voorschijn,klik daar op de gewenste adressen en ze komen in de adresbalk te staan.
(Lees meer...)
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Is het ook mogelijk ( net als voorheen ) om alle contact personen tegelijk te selecteren. Om 300 email adressen 1 voor 1 in te voeren duurt namelijk er lang.
fremar
11 jaar geleden
Dit lukt mij ook niet...vrees dat dit niet meer zal kunnen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding