Hoe kan ik een email sturen naar alle contact personen in mijn hotmail?

Sinds een paar weken is er in Hotmail een aantal dingen veranderd. Normaal kon ik altijd meerdere contact personen vanuit mijn contacten lijst toevoegen d.m.v. het aanvinken. Wanneer ik nu een email stuur krijg ik geen lijst met al mijn contact personen, dit zou dus betekenen dat ik alle mailtje 1 voor 1 zou moeten sturen... Weet iemand misschien hoe ik in ( de nieuwe versie ) Hotmail naar meerdere mensen het zelfde mailtje kan sturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

Typ in het vak "aan" de eerste letter van het e-mail adres en alle e-mail adressen die daar zouden kunnen aan beantwoorden komen te voorschijn,klik daar op de gewenste adressen en ze komen in de adresbalk te staan.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Is het ook mogelijk ( net als voorheen ) om alle contact personen tegelijk te selecteren. Om 300 email adressen 1 voor 1 in te voeren duurt namelijk er lang.
fremar
11 jaar geleden
Dit lukt mij ook niet...vrees dat dit niet meer zal kunnen.