Het beste is een mobiele site te maken. Op het moment dat iemand naar je site surft kun je een check doen welke browser ze gebruiken. Zo kun je mobiele browsers zoals die van de iPhone herkennen en door laten linken naar je speciale mobiele pagina. Dit werkt veelal beter op een iPhone dan een standaard webpagina 'optimaliseren'. En zo heb je voor de rest van de mobiele gebruikers (Blackberry/Windows Mobile telefoons) ook meteen een goed werkende site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je een iPod 4g qua webbrowser vergelijken met een iPhone ? Voor zover ik het kan zien heeft een iPod 4G een kleiner scherm dan een iPhone.