pc geeft icoontje weer met tekst,geen internettoegang. wat kan ik doen?

Ik ben echt een computernoob dus uitleg graag in kindertaal :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gebruik je een draadloos netwerk. Meestal is 't gewoon een klein 'foutje' in de data-overdracht. Simpele dingen om te proberen; 1. De verbinding tussen je pc en de router even uitschakelen (dus klikken op dat 'icoontje' > vervolgens verbinding verbreken) en daarna weer inschakelen. 2. Je pc even opnieuw opstarten (dit reset je gegevens en maakt opnieuw een verbinding aan). 3. Je router (kastje dat zorgt voor je internet) even aan/uit uit zetten. Dus wel met de aan/uit-knop en niet met de resetknop!! Anders heb je kans dat je je internet opnieuw moet configureren en daar komt wat ervaring bij kijken. Laat maar weten of je internet 't hierna weer doet, of niet ;)

Je hebt in ieder geval internet toegang. Mischien heb je wel een 2e netwerk in je lijst staan en dan staat er een met internet toegang en een niet. ik had dit probleem zelf namelijk. en ik heb er een uitgezet en nu zie ik het niet meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100