heb net me desktop p.c terug van reparatie en nu heb ik geen signaal bij aansluiten van vga kabel!

Het is een acer waar ligt het aan hebben meerdere kabels geprobeerd en schermen maar krijgen geen signaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een losse videokaart of zit dat gewoon op het moederbord zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk op moederbord

Antwoorden (1)

kan het wezen dat je ook een onboard videokaart hebt en dat de pc er voor gekozen heeft om die te gaan gebruiken
dat probleem heb ik bij mijn acer m3641 namelijk ook
is ook niet meer goed gekomen heb de losse kaart maar verkocht 9300ge nvidia en heb de onboard in gebruik is wel iets minder maar ja speel geen spelletjes dus dat geeft verder geen problemen maar misschien kun jij in de bios rommelen bij mijn pc kon dat niet anders kun je de onboard misschien daar uitzetten.
veel succes