Waar kan ik in Purmerend een converter kopen waarmee ik met een PlayStation 2 controller spellen spelen op de pc? Zo niet hoe dan?

Of waar anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

In het stadje bij de e plaza
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het beste de controller van de PlayStation uit je hoofd zetten. Die is gemaakt door Sony en heeft niet de goede software voor je pc.

Nou ben ik zelf absoluut geen fan van XBox, maar hun controller kun je via een extra meegeleverde USB aansluiten. Je pc zal zelf de software installeren (windows Vista en hoger) en spelen maar.

Hou wel in je achterhoofd, dat je de controller al moet hebben aangesloten voor je het spel start. Dus eerst controller aansluiten, dan spel erin en opstarten. Als ik dat niet deed, dan herkende mijn spel de joystick niet. Werkt verder echt fantastisch en het is niet echt wennen als je weer een PlayStation controller beet hebt.

Sccs.