Waar kan ik de gegevens vinden van het intern geheugen ?

Ik wil van 4 naar 8 Gb gaan.
Ergens weet ik uit het verleden dat de uitbreiding van het zelfde type moet zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
paulus811
6 jaar geleden
Ik zou de kast even openschroeven. Dat moet uitendelijk toch om het nieuwe geheugen te plaatsen.
redhouse
6 jaar geleden
32 bits windows gaat maar tot 4gb intern.
N.a.v omschrijving systeem

Het beste antwoord

Kijk eens op de site interngeheugen.com/scan. Je moet een klein programmaatje uitvoeren en vervolgens zie je welke geheugens er in je pc kunnen.
Ook kan je het programma cpu-z van cpuid installeren. Dit programma geeft veel info over de hardware in je computer en dus ook over het geheugen.