Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn wifi houdt er na bepaalde tijd mee op hoe kan dit? (zie beschrijving)

Als ik met mijn draadloos netwerk verbindt dan werkt hij normaal en goed. na verloop van tijd, ik denk 10-15 min houdt hij er mee op.. hoe kan dit? ik ben dan nog wel verbonden, en krijg ook nog het juiste IP-adres van de router door. en er komt niet "beperkt" bij de verbinding te staan.. wat is dit? ik heb er alleen thuis last van .. dat maakt het zo vreemd.

opstelling:

ISP > Ziggo modem (met dhcp) > switch (just switching) > routers(zonder dhcp) > wifi

Toegevoegd na 1 dag:
er gaat een LAN kabel van het modem naar de switch, vanuit de switch gaan de kabels naar andere computers en ook 2 routers. in die routers staat de DHCP instelling uit en de LAN kabel zit niet in de WAN poort, want dat gaat niet anders. Ook heb ik de channels zo ingesteld dat er geen storing mogelijk is met andere acces points..

IEMAND? :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hier hebben wij ook last van mijn onze wifi van upc. er zit iemand in de buurt met zijn of haar wifi op dezelfde ferquentie. zet je wifi op een andere ferquentie zodat er niet gestoort word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij thuis hebben we dat ook wel eens.
Bij ons werkt als we de stekker van de wifi er uit trekken (ca. 5 minuten eruit laten) en hem er dan weer instoppen. Meestal werkt hij dan weer helemaal prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wifi is een draadloos signaal. Hoe kun je de stekker van wifi er dan uittrekken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je wifi router werkt niet op batterijen. Daar zit een kabel en een stekker aan.....
Het kan zijn dat het een veiligheidstoestand is, dus de computer vind dat de wifi verbinding niet veilig genoeg is en beperkt de toegang.
Of het is een energie besparingstoestand. Dan zou op accu werken en of op adapter werken een verschil uit maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding