Hoelang zijn producten als deze al op de Nederlandse markt?

http://www.medion.com/ms/aldi/md8850/be_nl/

graag gegronde conclusies evt met bronvermelding

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het complete pakket, of specifiek het touch screen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag een gegronde uitleg,voor gegronde conclusies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt het uit hoe lang ze er al zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag is onbegrijpelijk in deze vorm. Touchscreen bestaat al tientalle jaren, windows 7 een jaar of zo en de rest ook al heel lang.

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik je vraag niet helemaal duidelijk.
1. Bedoel je hoe lang all in ones bestaan.
2. Bedoel je hoe lang schermen met touchscreen bestaan.
3. Bedoel je hoe lang systemen die qua specificaties op de NL markt bestaan?

1. Sinds 2000 werden er veel all-in-one systemen gebouwd, dit ware met name pc's met een moederbord waarbij alles ingebouwd was zoals een videokaart, geluidskaart en externe poorten. Dit was gedaan om de prijs zo laag mogelijk te houden.

1,2 Daarbij was de Apple Imac naar mijn weten een van de eerste systemen (1998) waarbij alles in het beeldscherm zat.

2. Ik kwam rond 2000 ook in aanraking met schermen waarbij je een filter op het beeldbuis plaatst waardoor je touchscreen had. De kosten waren toen zo'n 150 gulden voor dit speciale filter.

3. Systemen met deze specificaties zijn vermoedelijk 1 jaar op de NL markt. Dit kan ik o.a. herleiden uit de videokaart met Dx10, Gigabitlan en wifi-N (toen echter wel met Windows Vista). Doordat wifi-n een officiële standaard is geworden worden er steeds meer systemen mee uitgeruist.

Ik vermoed dat je antwoord 1,2 bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vanaf 10 november 2009... Dat staat rechtsboven op de site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wellicht dat product, maar andere soortgelijke producten? zijn die al langer op de markt?
Deze zijn al een paar jaar op de markt dit is het merk van Aldi die eens in de zoveel tijd dit soort acties heeft met electronica zoals tv's,navigatiesystemen,telefoons,stereosets ,wekkerradio's en dergelijke zelfs ook digitale camara

Toegevoegd na 33 seconden:
Dus ook PC's