Is dit een goede tablet? Zenithink C91 ZT-280 upgrade Android 4.0

Het is een aanbieding die ik ontving in de mail. 399 euro voor een ipad heb ik niet. Het is de bedoeling om er wat simpele spelletjes op te spelen (escape , point and click games) Foto's bekijken, you tube...
En is de accu vervangbaar? Zodat ik bijv. tijdens vakantie een tweede accu mee kan nemen.... Ben benieuwd....
Ze vragen er 179 euro voor, inc. verzendkosten en sleeve.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Kijk even hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449465/21

en scroll naar beneden naar het bericht van zondag 20 november 2011 13:14 en verder. Daar kun je lezen dat er veel fakes in omloop zijn, en waar je op moet letten. Er staat in de andere berichten eronder, ook nog een link
naar meer informatie, en een plaatje.

Dit staat in een van de berichten:
"Er zijn nogal wat fakes in omloop (met name in China). Er zit dan met name geen micro usb (voor de lan kabel) poort tussen reset en koptelefoon aansluiting."

Als jij 'm heel goedkoop kunt krijgen, via een aanbieding in de mail, dan is de kans al heel wat groter, dat het geen originele is.

Je moet dus goed weten wat je koopt, en vooral waar en van wie. Als je niet zeker bent, moet je gewoon op het internet prijzen vergelijken, en 'm kopen of bestellen
in een betrouwbare winkel. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit onderwerp over die fake tablets heb ik gelukkig ook op tijd gevonden! En deze machine heeft de micro usb poort.
Inmiddels heb ik 'm ontvangen en hij loopt als een zonnetje. Tenminste..... een ipad gebruiker zal het daar wel niet mee eens zijn, maar die koop ik misschien over een paar jaar wel. Zijn nu te duur.
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Voor dat geld heb je een prima tablet. Zie ook waardering:

http://www.ebellking.com/android-tablet/zenithink-c91
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Freek, bedankt voor je antwoord. De recensies zijn niet slecht. Dat de camera niet goed is maakt me niet uit, want voor foto's heb ik mijn digitale camera. Het lijkt me ook niet handig om met zo'n tablet op de grond in het bos te liggen om een paddestoel te fotograferen.
Groet, Marie