ik heb een asus p6t de luxe met 2 lan aansuitingen in af wachting van mijn router wil ik nu via de 2e lan poort ook internet op mijn laptop

op het sisco modem van upc zit namelijk maar een lan poort gebruik win7 rc

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dat kan. Maar het is onhandig, want dan moet je die PC de hele tijd aan laten staan.
Je hebt dus blijkbaar geen Wifi.
Makkelijk is het om voor een paar tientjes een routertje te kopen, heb je meteen een firewall.
Maar als je dit plan wilt doorzetten, lees dan dit:
AWM
14 jaar geleden
Neem een crosscable utp class6...