Bestaat er een programma dat je bluetooth op je computer hebt en vervolgens bestanden van mobiel naar pc kan zetten? graag een te downloaden programma

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je een bluetoothadapter op je PC hebt, installeert Windows automatisch de driver en de interface. Het beste is om de eigenschappen van de bluetoothadapter op te roepen en hem dan op zichtbaar te zetten. Op je mobiel stel je dan in dat je een bestand wil versturen met bluetooth. De mobiel begint dan te zoeken en ziet jouw PC. Nu kun je deze selecteren en beginnen te versturen. Op je PC moet je dan nog toestemming geven het bestand te ontvangen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De meeste PC's hebben standaard geen bluetoothadapter. Als dat zo is, kun je die voor € 10,- kopen. Een bluetooth 2 adapter is iets duurder, maar wel drie keer zo snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bluetooth dongle kan zo op je usb poort

Toegevoegd na 3 minuten:
kosten tussen 10 en 20 euro