Ik wil een game laptop , is de m14x een goede keus?

Hoi mensen,
ik wil een nieuwe laptop ik heb nu een Packard Bell Easynote en die is echt verschrikkelijk.
Ik ben gegaan voor de Alienware M14X en die koop ik als ik echt weet dat je er goed mee kan gamen.
Ik wil WarRock spelen ook in de servers met Heli's en Tank's dat kost maar CPU gebruik.
Kan dat met de Alienware m14x?
Ik wil graag ook spellen als MW3 erop zetten.
Dit zijn de specificaties:

PROCESSOR Intel® Core™ i5 2410M 2.3GHz (2.9GHz w/Turbo Boost, 3MB Cache) edit
OPERATING SYSTEM Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, English edit
MEMORY 8GB Dual Channel DDR3 at 1333MHz edit
VIDEO CARD 3.0GB DDR3 NVIDIA® GeForce® GT 555M using NVIDIA Optimus™ technology edit
HARD DRIVE 500GB 7200RPM SATA 3Gb/s edit
LCD PANEL 14.0" High Def (720p/1366x768) with WLED backlight edit
WIRELESS CARDS Intel® Wireless-N WiFi Link 1000 a/g/n 1x2 edit
WIRELESSHD None edit
INTERNAL OPTICAL DRIVE 8x SuperMulti DVD±R/RW Slot Load Optical Drive edit
SOUND OPTIONS Soundblaster® X-Fi™ Hi Def Audio - Software Enabled edit

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat is complete overkill als ik de minimum specs bekijk:

System requirements

Windows ME / XP / Vista

Pentium 3, 800 MHz
1 GB RAM
Geforce MX 400 / Radeon 8500LE or Better
3.0 GB of free hard drive space

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou ook een goedkopere/simpelere laptop kunnen kopen. Of je zou veel zwaardere spellen kunnen spelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Recommended
CPU - Pentium 4, 2.0 Ghz
RAM - 512 MB or better
Graphics - FX5700 / ATI 9200
OS - Windows 2000 / XP
ISP -Cable / T1
Network Card - 100 Mbps / 1000 Mbps
Hard Drive - 900MB

Zelfs daar ga je ver over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je ? Ik snap 'overkill' niet haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het systeem het makkelijk aan kan, dat je dus helemaal niet zo'n systeem nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil ook misschien Call of Duty MW3 downloaden ofzo , kan ik dat ook dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar waarom wil je eigenlijk een laptop dan? Een desktop is veel beter geschikt als game pc. Nu zit je toch met een videokaart die niet super sterk is terwijl als je een desktop zou kopen voor het geld wat die laptop kost kan je echt een vet systeem kopen welke je na 1,5 jaar ook weer goed kan opwaarderen.