Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik Fn+F1 doe, gaat het wireless lampje niet branden. Is dat correct?

Moet 't lampje niet gaan branden? Indien wel: waarom gaat ie dan niet aan...
(PS: Fn+F1=wireless aan/uit.)
PS: momenteel geen wireless apparatuur in de buurt om te testen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb een laptop van 2009, niet zo'n superdure, een compaq. Daar zitten ook fn & f1 op, maar als ik dat gelijktijg of na elkaar op druk,gaat er ook niets branden. Moet dat dan en heeft iedere PC dat? En waar zit je wireless lampje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of dat moet, is net de vraag. Het is wel evident dat Fn+F1 de draadloze verbinding aan/uit zou moeten kunnen zetten. Er staat zo'n antennetje getekend op F1.
Ik weet dat 't op elke laptop weer anders kan zijn (andere functietoets, en op sommige laptops ook nog een hard knopje).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn f1 staat:? Heb trouwens geen idee,wat al die tekens op f1 t.e.m. f12 betekenen! Wie maakt mij wijzer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met die knoppen kan je vaak 't volume aanpassen en bijv. 't beeld naar de externe monitor aanzetten, etc. Zoek de handleiding van de laptop :).
Wanneer jouw laptop een controlelampje heeft voor de WiFi, dan zou dat moeten gaan branden. Je kunt ook naar het Netwerk- en sharingcentrum gaan en vandaar naar de netwerkverbindingen. Wanneer de WiFi in- of uitgeschakeld is, zou je dat daar moeten kunnen zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding