Wat is een goede prijs voor deze 2e handse laptop?

HP Compaq 6720s KU344EA

Processor: 2,1 GHz (Processor ID 560)
Geheugen: 3 Gb DDR2 (uitgebreid)
Opslag: 160 Gb Sata 5400 RPM
Aansluitingen: 3x usb 2.0 / VGA /Expresscard / Cardreader
Optiche drive: DVD brander
Scherm: 15.4 inch / 1280 x 800 pixels (WXGA) (Glanzend)
Accu: Ruim 1,5 uur op hoge prestaties
Besturingsysteem ( Windows 7 Professional & Windows XP) Dualboot
Communicatie: Wifi B/G & Bluetooth / Lan
Extra software: Office 2007 Professional

Ik heb hem onlangs door een bedrijf volledig laten schoonmaken van binnen zodat hij weer lekker still en koel draait i.p.v. 80 graden bij intensief gebruik momenteel is het 40 tot 50 bij intensief gebruik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 Professional? is deze legaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja via School ict opleiding gratis

Antwoorden (6)

Zo'n €250 is helaas echt de maximum. Elke dag komen er honderden betere pc's uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zo,n weinig geheugen denk ik hoog uit. €200

Toegevoegd na 1 dag:
TIP: zet je laptop op marktplaats en laat ze bieden.
En wees eerlijk tegen de mensen.
En laat ze het product ophalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ik denk ook niet dat je er meer voor zal vangen dan dat aangezien je voor minder 250 euro dit nieuw kan kopen: http://tweakers.net/pricewatch/244898/toshiba-satellite-l300-29u.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die - ??
Ik denk 150 euro want deze prijzen dalen ongelofelijk snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1,5 uur accu maakt het ding niet bruikbaar als laptop. En 160gb is erg weinig. 150 euro is het maximum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats kun je hier 200 euro voor krijgen. 250 als je geluk hebt. 150 euro is te weinig. Het werkgeheugen en het merk en het type zijn goed. Wifi, Windows 7 en Microsoft office is trouwens ook alles wat veel gebruikers nodig hebben.

Je laptop moet er dan wel nog goed uitzien. Geen krassen op het scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe net als de meesten, vraag dezelfde laptop met dezelfde specificatie,s op http://www.marktplaats.nl
Kijk naar de aanbiedingen, dan heeft u een gemiddelde prijs van wat u zelf kunt vragen.
Met de huidige prijsverlagingen van pc,s en laptops
koopt men niet gauw 2e hands. En als ik u mag adviseren,
dan zou ik hem niet weg doen. Vaak is men met een proces bezig dat men een 2e pc nodig heeft om iets op te zoeken. Of gebruik hem als server. Weg is pech.