Mijn Laptop laad de accu niet meer op .

Mijn laptop laad de accu niet meer op .
de laptop start ook niet op als ik de accu in zijn slot laat zitten.
Als ik de conectors in de laptop waar de accu word op aangesloten doormeet ,Dan meet ik geen spanning deze zou ongeveer 14,8 volt moeten zijn.
Het gaat hier op een packard bell easynote G1320

Toegevoegd na 35 seconden:
???????????????????????????????????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een gevalletje defecte accu! Een nieuwe zal uitkomst bieden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als hij het wel doet zonder accu maakt die misschien kortsluiting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vermoed dat je dat ook niet zal meten.
Er zit in het bios soms een optie om je accu te caliberen wellicht werkt dat nog?
maar dat houdt in dat de batterij nog wel moet werken
hij gaat dan helemaal leeg en wordt daarna weer helemaal gevuld voordat je de laptop weer kan gebruiken
maar als ie helemaal leeg is wotdt het moeilijk om dat te doen
Anders moet je het toch even met een nieuwe accu proberen.

Doet je laptop het nog wel gewoon aan de voeding zonder accu er in ?
capthavoc