Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn computer opstart en dan op windows normaal starten druk begin tie steeds opnieuw?

Het is hardeschijf probleem genaamd BIOSHD 8 help als het kan pls.

Toegevoegd na 9 minuten:
Wat als ik gewoon een nieuwe hardeschijf erin stop van een win xp pc in een win 7 pc wat gebeurt er dan want mijn data hoef ik niet zo nodig terug.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
573
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de harde schijf past. Dan kan het maar windows xp zal niet werken op die pc. Dan zou je windows 7 moeten installeren. Maar de harde schijf die er nu in zit zal niet meer te gebruiken zijn. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi,
Ten eerste is het BIOHD-8
Je hardeschijf is kapot en je bent waarschijnlijk veel data kwijt. Het beste dat je kan doen als je een andere laptop of computer heb. Een HDD -> usb adapter kopen. Dan je kappotte hdd aansluiten en dit programma laten draaien: GeTDataBack for NTFS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat als ik gewoon een nieuwe hardeschijf erin stop van een win xp pc in een win 7 pc wat gebeurt er dan want mijn data hoef ik niet zo nodig terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je HDD past. Maar windows xp zal niet werken. Je moet er dan windows 7 installeren

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding