Mijn hp laptop laat niets meer zien op het scherm. (ik gebruik hem pas voor de 3e keer) Wie heeft er een oplossing?

Het is een Pavilion DV7-4010SD Notebook (5 dagen oud) Hij start wel gewoon op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

gebruik je netstroom of je accu? Als die het met netstroom wel goed doet dan staat ie op energie stand dat kan je d.m.v. een toestcombinatie verhogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zowel op accu als op netstroom vertoont hij niets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou terug naar de winkel gaan. Laat hun maar bekijken wat het is. Als je zelf gaat sleutelen vervalt je garantie.
Krijg je niets te zien, ook niet bij het opstarten ?
Dan is het scherm stuk of de verbinding naar het scherm ...

Toegevoegd na 21 seconden:
terugbrengen naar de winkel dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je met je laptop terug gaat naar de winkel. Misschien heb je hem per ongeluk op de beamer stand gezet. Ook dan wordt je scherm namelijk zwart.

Hoe kunje dit checken: Als jij tijdens het opstarten wel de bootgegevens ziet en windows ziet opstarten en daarna het beeld op zwart springt, dan staat je laptop op beamer ingesteld.
De meeste laptops hebben een knoppencombinatie (meestal Fn en een icoontje met 2 monitoren op je toetsenbord onder een F# knop).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een tip
- als je garantie hebt laat hem dan maken.
ik heb een mini laptop en hij liep de heletijd vast en ik had hem 2 dagen oud. ik heb hem dan direct gemaakt bij de computermakkers als je garantie hebt.
---------------------------------------------------------------------------