Waarom wil de stylus van mijn PC Tablet niet reageren?

Ik heb een Wacom Bamboo en altijd als ik mijn computer opstart, dan reageert hij wel met mijn handen, maar niet met de stylus. Vroeger dan ging hij het uiteindelijk wel doen na een tijdje, maar ik wist nooit wat ervoor zorgde dat hij weer reageerde. Zou iemand die hiervan verstand heeft mij kunnen helpen? Dankuwel.

PS: Ik heb een paar keer de USB aansluiting eruit te doen en er dan weer in, maar dat doet het ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Eigenlijk geef je zelf al aan dat ie vanaf het begin niet goed werkte. Als hij vanaf het begin slecht reageerde, dan zal ie nu wel echt kapot zijn. Als je er nog garantie op hebt, kun je er alsnog mee naar de winkel gaan. Anders zit er niets anders op een nieuwe te halen.
Heb je al eens bij apparaatbeheer gekeken of ook de drijvers zijn geïnstalleerd? Als je bij apparaatbeheer geen waarschuwingen ziet, is alles goed ingesteld.
Gebruik je windows XP of Vista/Windows 7? Windows XP doet zich nogal moeilijk met het vinden van de juiste drijvers. Je kunt bij waicom ook de drijvers voor je apparaat downloaden, of een firmware update maken, als die ervoor aanwezig zijn.