Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn videokaart doet het maar zodra XP is gestart krijg ik zwart beeld, hoe komt dat?

Driverprobleem? Ik heb niet eens de kans gehad om ook maar een driver te installeren...

Toegevoegd na 4 minuten:
Mijn scherm zegt: "No input signal". Oftewel: die kaart geeft geen beeld door. In de BIOS zie ik geen gekke dingen en heb voor de zekerheid alles maar op default gezet. Ook handig om te weten: mijn onboard VGA-aansluiting geeft ook geen beeld (wel als ik de kaart weer uit mijn systeem verwijder).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
801
tonijn
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om Windows op te starten in de veilige modus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dat heeft niet geholpen... Ook dan slaat hij tijdens het opstarten op zwart.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is maar een idee, maar heb je in de bios wel aangegeven dat de onboard VGA UIT moet staan, gezien je van een PCI kaart gebruik maakt??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eerst in het Bios de onboard kaart uit zetten,
Dan als het nog niet werkt alles uit het bord halen behalve de VGA kaart en opstarten, als dat werkt 1 voor 1 de kaarten etc. terug zetten.
het kan zijn dat een ander ding kapot is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding