Wie weet er een goedkope pc winkel waar je heen kunt rijden en je product kunt afhalen en waar ze een Intel core I7 compleet systeem verkopen?

Is dit standaard rond de 1000 euro? Zo'n compleet systeem? Een I7? Of beter een I5 kopen?

Dus woont er iemand in de belgische kempen en weet die een goede pc winkel in die buurt waar ze zo'n Intel core I7 (dus compleet systeem: windows, grafische kaart, processor, ......) verkopen? Liefst een goedkope winkel...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Ik woon in BE maar niet in de kempen, I7 zou ik u aanraden, heb nu zo'n pc en draait heel lekker + is energy zuiniger vergeleken met een quadcore en bij mij heeft hij nog nooit zijn 100 bereikt kwa precentage. Ik zou u wel aanraden de I7 900 versies te nemen en geen 800. Zoals ik al zij woon ik niet dicht bij de kempen en weet niet welke winkels u daar allemaal heeft. Hieronder ziet u een link van een i7 Bij vandenborre

Toegevoegd na 16 uur:
Vandenborre Alternate
cpu i7 920 / denk i7 zoals u zij
geheugen 6 GB ram 4 GB
videokaart NVIDIA GF GT230 ATI Radeon HD5770
1,5 GB 1 GB
hardeschijf 1 terabyte 1,5 terabyte

voordeel vandenborre: meer ram geheugen
voordeel alternate: meer hardeschijf + beeldscherm

Ik zou niet weten wat ik zou moeten kiezen, ik zou gewoon naar de schoonte kijken van de pc want daar kijk je heledagen op. Bij mij komt mijn pc ook van alternate, verzending +- 1 week, maar ik heb onderdelen gekocht voor mijn eigen smaak en zelf ingebouwd, u kunt dit ook zelf doen door te gaan naar pc builder in alternate, als je graag hebt dat het in elkaar zit, kost dit 25 euro extra.

Hieronder zit u nog een link van een gemaakte i7 Let op 930
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat model bij Vandenborre met een i7 voor maar rond de 800 euro, vind ik echt weinig geld. Dus tof dat je me die link geeft. Ik ben nog aan het kiezen tussen die vandenborre (die jij aangaf), of deze:
http://www.alternate.be/html/product/PC-Systemen_Complete_Systemen_Gaming_met_besturingssysteem/ALTERNATE/Saturnus_P010/443437/?baseId=676537 (maar die van alternate is wel een stuk duurder, maar is die ook veeeel beter dan vandenborre?) bij de reviews bij uw link van vandenborre staat dat de grafische kaart en ram te min zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
momentje zal effe vergelijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet doen die pc van uw link, het is een 860
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou die van Vandenborre nemen, i7 is beter. Waarom ik Alternate nam van mijn pc is omdat ik een budget had van 1500 euro en ik wou een beter moederbord dan dat er standaard op andere pc's zitten (voor later gemakkelijker uit te breiden) en een betere hardeschijf (raptor met 1000 toeren per minuut) Maar zij gerust, een pc met een i7 kan je een lange tijd gebruiken. Als je nog vragen hebt, stel gerust ;-b
Intel Core i7 QUAD CORE 920 4x2.67Ghz GT220 3GB DDR3 DVDRW 500GB € 679,99 Zoiets dus, vandaag besteld morgen in huis zie onderstaande link