Kun je een laptop huren?

Op vakanties zou ik graag een laptop bij me hebben. Er een aanschaffen is me te duur, omdat ik zo'n ding maar een paar weken per jaar gebruik. Zou je hem ergens kunnen huren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, er zijn bedrijven, die laptops verhuren. Zie bijv de link voor een prijslijst.

Als je voor de vakantie voor een paar weken een laptop wil huren loopt het echter meteen al redelijk in de papieren. Voordeliger is het dan, om een goedkope laptop zelf aan te schaffen. Een mini laptop bijv. Zijn best voordelig. Voor 250 euro heb je al een redelijke, die zo 5 jaar mee kan.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik wilde ook zeggen koop zo'n mini laptop, perfecte dingen!!

EN kijk dan of je hem met iemand (of meerdere mensen) kunt delen.
Als jij niet tegelijk weg bent met een aantal van je vrienden kunnen jullie er samen één nemen.