Hoe sluit ik mijn printer aan via mijn netwerk?

Ik heb een Epson printer die ik tot nu toe via USB op mijn laptop aansloot, geen probleem.
Nu wil ik de printer aansluiten op de USB-aansluiting van mijn Experia box van KPN.
Ik heb de USB aansluiting al geconfigureerd als printeraansluiting, maar hoe vertel ik mijn laptop waar ik de printer kan vinden?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik gebruik Windows XP en de Experia box is een Siemens Gigaset SX 552

Toegevoegd na 1 uur:
Het USB-menu van de Experia box geeft ook aan dat er een USB printer is aangesloten, maar de wizard voor het toevoegen van een printer kan hem niet vinden.
De computer is met een LAN kabel op de Experia aangesloten, en ik heb wel verbinding met het internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je OS en het precieze naam/nummer experiabox?

Antwoorden (1)

als het goed is gewoon via printer toevoegen en zoeken naar netwerk printer als ie daar gevonden wordt zal hij vanzelf installeren
aangezien hij niet via een andere pc wordt gevonden waarschijnlijk met de cd de drivers er op
maar zeg maar als je daar op vastloopt
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan de printer niet vinden op het netwerk