Kan je een powerpoint presentatie op een beamer afspelen met USB

Kan je een powerpoint presentatie op een beamer afspelen met alléén een usb stick en zonder computer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
7.7K

Het beste antwoord

Dat hangt af van de beamer, deze moet zelf dus een soort besturingssoftware hebben draaien die snapt wat je aanbied. Meestal is mpg en jpg standaard, dan moet je de pps dus eerst converten naar dit formaat (mpg. of bijv avi.)
Je zou dit in ieder geval moeten kunnen terugvinden in de handleiding van je beamer. Als je de hanleiding niet (meer) hebt kun je altijd nog even zoeken op google.
succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja volgens mij wel
13 jaar geleden
Maar natuurlijk, je kunt hem als je wil zelfs overzetten naar je mobiel met www.word2pdf.com.
Als je je bestand op je usb zet (wel powerpoint!!)kun je alles bereiken. Onze geschiedenis docent werkt daar erg graag mee, dus ik kan u verzekeren dat het goed komt! (Y)