Dit is geen bestaand toetsenbord. Het is een plaatje dat iemand zelf heeft bedacht. Zo'n plaatje kan worden gebruikt in bijvoorbeeld een instructieboek.

Toegevoegd na 1 minuut:

Ga maar na: als je op een webpagina zit en je druk op de download-knop (als die echt zou bestaan)... WAT zou er dan moeten worden gedownload? Vaak staan er op een webpagina meerdere download-links. Je zult toch echt moeten kiezen wat je wilt downloaden voordat er iets gebeurt.

Cryofiel
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+
Wel spannend, een willekeurige downloadknop. Ook een mooi excuus":
"Hoe komt die rommel op je PC?"
"Ehhh, per ongeluk op de downloadknop geklikt"
Inekez1
6 jaar geleden
Het zou best kunnen bestaan. Elk toetsenbord heeft ook een 'delete' button. Wat moet er dan worden gedelete? Nou, datgene dat je hebt geselecteerd of waar je de cursor op hebt gezet. Zo zou dat ook met downloaden kunnen, lijkt mij. Echter is dat niet zo nodig, omdat vrijwel alles wat te downloaden is, gewoon met de muis kan worden aangeklikt. Onzin om dan de cursor er op te zetten en dan niet op de muis te klikken maar op een aparte toets. En het excuus gaat natuurlijk niet op. Ook nu gebeurt het wel eens dat iemand 'per ongeluk' iets heeft aangeklikt en gedownload dat bij nader inzien toch niet gedownload had moeten worden.
LeonardN
6 jaar geleden
Printscreen is geen download. Die geeft enkel een afbeelding van wat op je scherm weergegeven wordt. De download van de pagina heeft al plaatsgevonden (je kan de stekker uit je PC of router gooien en alsnog die prtscr maken).
TurfGraver
6 jaar geleden
Netwerk stekker dan, zonder netspanning stekker zal prtscr niet werken. :D
LeonardN
6 jaar geleden
Inderdaad netwerkstekker of in het geval van de router mag je een of beide eruit halen.