hoe maak je dit tekentje in word, kan het niet vinden in de alt code lijsten: ꇆ ?

ꇆꇆꇆꇆꇆꇆ

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, nee ik kopieer en plak hem van een ouder document xd

Het beste antwoord

Daarvoor heb je het lettertype Wingdings, daarin zitten ook veel verschillende tekens.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Wingdings.png

Start Word op, zet je lettertype op Wingdings en type een q, dan krijg je: 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
In jouw antwoord zie ik een rechthoekje met daarin de hexadecimale unicode F071. In de vraag zie ik eenzelfde rechthoekje, maar dan met de hexadecimale unicode A1C5. Dat zijn dus verschillende tekens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ge het gelijk.. in mijn andere browser zag ik alleen een vierkantje, zonder tekens.

Andere antwoorden (1)

Dit is juist het tekentje dat word gebruikt als het geen karakter kan vinden in het font voor het teken dat op die plek staat.

Als er bijvoorbeeld in een lettertype geen dollarteken zit, en je typt toch een dollarteken terwijl dat lettertype actief is, dan staat er zo'n vakje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij staat er geen vakje, maar een voor kevertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, dan heb ik, gezien t antwoord van C4th, geen wingdings, en weet mijn browser dus niet welk tekentje hij moet weergeven, en staat er dus een vakje. Maar feit blijft dus: je moet het juiste lettertype hebben, om dat tekentje te tonen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Wat voor kevertje? Ik zie in je vraag een boel rechthoekjes, met daarin A1C5. Die A1C5 is de hexadecimale unicode van het teken.