Schakel in Windows alle batterijinstellingen uit, ontlaad de accu compleet (tot de laptop vanzelf uitgaat) en laad de accu direct weer volledig. Je accu is dan gekalibreerd.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar toch een toevoeging: volgens mij moet je tijdens dat laden van helemaal leeg naar helemaal vol, de laptop niet aanzetten. Dat zou het calibratieproces verstoren.

Verder weet ik niet of vraagsteller weet wat jij bedoelt met alle batterijinstellingen uitschakelen. Dat je dus de energie-instelling zo moet zetten, de laptop nooit zichzelf uitschakelt.
paulus811
10 jaar geleden
Hofleverancier, dank voor je zinvolle toevoeging.