Waar staat een goede tutorial (liefst Nederlands) over het gebruiken van een eigen server met XAMPP?

De vraag zegt denk ik genoeg :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik bedoel met linken van domeinnamen en een 24/7 server. Niet eentje voor eigen gebruik maar voor openbaar

Het beste antwoord

Onderstaande link is hetNederlandse forum van Xampp. Hierop vind je allerlei tutorials. Mocht er niet uitkomen kan je je vragen hier altijd stell.

http://www.xampp.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik snap niet precies wat DNS is, is dat gewoon een doorlink die ik aan moet schaffen of zit die optie standaard bij aanschaf van een domeinnaam?