Wat is het beste micro-atx motherboard, MET agp-slot en ddr1 geheugen?

Ik wil een nieuw motherboard waar mijn oude onderdelen op passen. Ik weet dat het oud en slecht is, maar dat maakt mij niet uit!

Toegevoegd na 19 uur:
Ik heb zelf een P4 voor een socket 478, maar een motherboard met cpu is ook goed. En aangezien ik al een agp kaart heb, het liefst geen goede integrated graphics, want dat is alleen maar duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt een grap waar? Ik bedoel voor 400 euro heb je een compleet nieuwe bak met huidige hardware. Een moederbord met AGP is van voor de oorlog (in computer tijdperk gesproken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een PCI-e GPU heb je ook voor 3 tientjes. Maar wat veel belangrijker is als je echt een oud moederbord wil en je oude cpu gebruiken(?!) is welke CPU en socket je hebt. P4 op een 775 socket of 478 socket?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen 400 euro en ik heb al een prima videokaart (maar dan agp)! Graag zou ik uw expertise benutten, dus ik heb liever dat u antwoord geeft op mijn vraag. Vriendelijke groet, TheMcSquirrell

Het beste antwoord

Belangrijkste aspect dat je hier overslaat is natuurlijk van welk cpu socket het moederbord voorzien moet zijn? Ofwel welke cpu moet erin passen?

Ik zou trouwens gewoon voor het goedkoopste mobo dat aan de eisen voldoet gaan die je nog kunt vinden.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/47/moederborden.html#filter:q1ZKyywqLgkoykxODcnMTfVNrFCyyivNydFBl8jMg0nkF6WkFrllpuakKFkplWWmlhcr6SgVgBSCFRkZ6CgVJ-cXQcwyhXFAUiCZ1JzU5JLUlOCC1GTPlGIlq2glQ0ugfmMLU6XYWgA

Toegevoegd na 13 minuten:
Misschien beter als ik een linkje geef waarin al gefilterd is op mobo's met AGP poort.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/47/moederborden.html#filter:XcyxCsIwEMbxd_nmDFZJ1TxAwUEQdJMOJTnh4GxLEqtQ8u4mli5O4e73v8x4sA_x4tnSjZ907j4w_UtE_QP3KwzekW-YxMFgYnoHKIwl_EXbjUKwg1_-0utQqAgJ2UjuOpI9uQBzR3XM97uDRps5rxuWSD7TjLrS5Zk6WcI6l3u0KaUv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk even op Marktplaats. Voor een paar tientjes koop je dezelfde kast terug. De beste onderdelen kun je dan houden.