Wat is de beste asus laptop om mee te gamen die je kunt krijgen voor 530euro max?

Ik zoek een Asus laptop met een goede videokaart.
Graag geen antwoorden als: voor 530euro kun je geen game laptop krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Nee ! ik zou voor een HP gaan ik heb een asus je kunt er niet zo goed mee Gamen !
ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen !
SUCCES !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je er niet mee kunt gamen ligt toch aan de videokaart niet aan het merk.
leuke vraag,

ik kijk altijd op www.tweakers.net en dan bij de pricewatch afdeling. veel webshops zijn hierbij aangesloten.

link naar de pricewatch afdeling voor laptops:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

hier kun je opgeven wat je allemaal aan specificaties minimaal en maximaal wil, maar ook de prijs kan je aanpassen en soorten van laag naar hoog.

hopelijk heb ik je hierbij goed geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Asus X54HR-SX048V op deze pagina ziet er nog wel het meest belovend uit in dit prijssegment

http://www.yorcom.nl/artikel/LAPAS5KX54HR28/asus-x54hr-sx048v-156-ci3-2350m-4gb-320gb-hd7470m-7hp.html

Ik ben niet onder de indruk van de kloksnelheid van de i3 processor die er in zit.

En de harde schijf stelt met 320 GB niet heel erg veel voor.

Wel is er een dedicated videokaart aanwezig met 1 GB aan videogeheugen, Maar dat is wel voldoende voor de huidige games.

En ik blijf mijzelf herhalen
Desktop PC's zijn veel beter in prijs-kwaliteit.
Want in een laptop moet alles zo klein mogelijk.
En een laptop kan je niet of zeer lastig upgraden als het apparaat te sloom wordt