ik heb een webcam waarvan de hardware niet gedownload kan worden hoe kan ik dit verhelpen ?

Toegevoegd na 13 minuten:
bestaande webcam alleen kan het de hardware niet vinden

Toegevoegd na 17 minuten:
webcam kan de hard niet vinden hoe verhelp ik dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hardware kun je NOOIT downloaden. Je bedoelt waarschijnlijk de software. Mogelijk bedoel je anders dat je computer de hardware niet vinden kan. Daarvoor heb je de software van de webcam nodig. Ook wel de driver genoemd. Deze kun je downloaden op de website van de fabrikant van je webcam. Als je de driver gedownload hebt, installeer je deze in je Windows besturingssysteem en dan is er vast een Wizzard die je door de installatie heen helpt. Windows zo makkelijk en geweldig. :-(