Mijn PC weet niet welke videokaart ik nodig heb :(

Ik had FIFA 11 voor de PC gekocht en nu blijkt dat mijn videokaart geen Shader Model 3.0 in zijn videokaart bezit. Nu wil ik zien wat voor videokaart ik heb, maar er staat bij naam videokaart niets.

Ik heb een ACER ASPIRE AX1300 PC en FIFA 10 deed het gewoon, weet iemand het probleem?

Weten jullie hoe ik mijn videokaart kan herkennen en uit elkaar halen is geen optie voor mij.

Toegevoegd na 4 uur:
Is er iets anders aan de hand, want volgens een site die hieronder is gegeven kan ik ook geen FIFA 10 spelen, maar dat kon ik vorig jaar wel:S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

dowload Everest. hiermee kan je alles zien wat er in je pc zit:)
anders. ga even naar http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
selecteer fifa 11
1e keer vraagt hij even dat er iets geinstaleerd moet worden, doe dat even. dat zecht die vanzelf of dat het wel of niet werkt op je pc. ook hierbij komt te zien wat voor videokaart je dan wel minimaal nodig hebt, en wat jij in je pc hebt.
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gebruik je geen onboardvideokaart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download drivermax, die vindt direct de juiste driver en installeert die voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een onboard videokaart. Dit zijn simpele graphische kaarten. Als je huidige videokaart geen Shader Model 3.0 ondersteund, is het aan te raden een nieuwe te kopen.

Ze hoeven niet duur te kosten!
Draai hier met een Nvidia geforce 9500 gt met 1 gb videogeheugen, en dat kaartje kost dacht ik rond de 55 euro ( weet dit niet zeker meer) en doet zeker zijn werk!

Wellicht dat een vergelijkbare kaart aan te raden is?
Of laat je adviseren door personeel van de winkel waar je het koopt?
Vergeet niet om, als je een leuke kaart gevonden hebt, eerst nog even op de naam/ model te googlen en reviews/ recensies bekijken:)

Groetjes en fijne feestdagen!