Hoe kan je probleemloos met de DJI avata door een betonnen huis vliegen?

Wij hebben de DJI avata en willen graag door ons huis vliegen maar omdat ons huis van beton is verliezen we telkens de verbinding met de drone. Nu vroeg ik mij af of je de drone kan verbinden met ons wifi netwerk en dat de drone en de controller dan verbinden met elkaar maken door de wifi acces points. Kan dit? Of is er een andere oplossing?

een maand geleden
in: Hardware
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een maand geleden
Drones worden over het algemeen rechtstreeks aangestuurd en zijn niet geschikt om via een wifi netwerk aangestuurd te worden.

Geef als eerste antwoord