Waar kan ik op mijn PC mijn hoeveelheid werkgeheugen, videokaart eigenschappen en snelheid vd processor vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Antwoorden (3)

Links onderin druk je op het aller linker icoon. Dan zie je rechts een balk. In die balk staat Computer. Als het goed is moet hij daar staan. Tenminste bij mij staat hij daar.
Succes met vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat daar de snelheid van de processor en de videokaart eigenschappen dan? :o
met cpu-z kan je alles zien wat je vraagt, en meer..

gratis en zo, dus probeer het eventjes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 1e en 3e vindt je in de eigenschappen van de computer
(XP: Snelmenu (rechtermuisknop) van "deze computer", optie eigenschappen). De videokaarteigenschappen vindt je in de eigenschappen beeldscherm (XP: Snelmenu (rechtermuisknop) van "buroblad" ,optie eigenschappen, tabblad instellingen, keuze geavanceerd.)

Of je gaat naar configuratiescherm, systeem (daar staan dan weer 1 en 3), vervolgens tabblad hardware, apparaatbeheer en dan eigenschappen van videokaart opvragen via snelmenu.