kan deze zonne oplader mijn nokia n8 continue van genoeg stroom voorzien?

www.a-solar.eu/NL/solar_chargers_onyx_solar_charger.htm

Het is voor een expiditie naar spitsbergen, is deze oplader krachtig genoeg? Het is eigenlijk alleen voor fotos en coordinaten van gps

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

hoi hahahi20,

het antwoord is JA
1000 mAh is een heleboel voor een zaktelefoon.
mocht de zon eens niet schijnen, dan kan je hem ook laden onder een gewone lamp.
ook een computer of autostekker (zie plaatje) kan het apparaat laden, dus geen paniek.

prettige vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien als je er slim mee omgaat. de oplaadtijd via zonne-energie is wel erg lang. Hou er rekening mee dat je mobiele telefoon zonder internetverbruik sowieso langer meegaat. Waarschijnlijk een dag of 3 als je hem niet te veel gebruikt voor spelletjes en dergelijke.