Kun je zonder problemen deksel laptop gesloten houden ivm koeling als je met een beeldscherm werkt?

Ik werk aan de eettafel alleen op het aangesloten beeldscherm. Om mijn vrouw te vriend te houden klap ik mijn laptop dicht en leg ik die dan achter de monitor, zodat meer ruimte over is op de eettafel. Ik kan de laptop ook iets open laten natuurlijk, maar ik ben dus benieuwd naar de werking van de koeling bij een gesloten deksel. Graag bericht van een deskundige.

een jaar geleden
in: Hardware
1.5K
tinus1969
een jaar geleden
Geen deskundige, maar laptops kunnen blijkbaar structureel zo op beeldscherm aangesloten worden. Zijn zelfs speciale docking stations voor.
Cryofiel
een jaar geleden
Ik eerk al jaren vrijwel uitsluitend op die manier. Nooit problemen mee ondervonden.
Inekez1
een jaar geleden
Met een standaard waar je laptop dichtgevouwen rechtop in kan staan, neemt het nog minder ruimte in op tafel en kan de laptop bovendien ook aan de onderkant z'n warmte goed kwijt.

Geef als eerste antwoord