Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn laptop scherm het niet meer?

In bepaalde standen doet de scherm van mijn laptop het niet. Strepen of een grijs beeld. Volgens Replace Direct moet ik een nieuw laptop scherm kopen. Is er niet gewoon een kabeltje kapot het scherm in sommige standen dus wel doet.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
TurfGraver
2 jaar geleden
Zou kunnen. Is niet in te schatten op internet.
Griffin
2 jaar geleden
Zou inderdaad kunnen, maar misschien ook weer niet...het blijft koffiedik kijken als je belangrijke informatie niet vermeldt zoals het merk type van het laptop, zo heeft Apple diverse terugroep acties waaronder die voor flexcable van het scherm die 2mm te kort was.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

"Is er niet gewoon een kabeltje kapot het scherm in sommige standen dus wel doet."

Waarschijnlijk is dat inderdaad de oorzaak !

De vraag is echter of het kabeltje los te verkrijgen is ? Wanneer het kabeltje met speciale apparatuur is vastgesoldeerd aan het scherm, dan is het vrij lastig dit zelf te vervangen.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Het is mogelijk dat uw laptop scherm niet werkt omdat de kabel die het scherm met het moederbord verbindt los kan zitten of losgeraakt is.

Probeer eerst de kabel die het scherm met het moederbord verbindt weer vast te zetten. Als dat niet werkt, moet u wellicht de kabel vervangen. U kunt vervangende kabels voor de meeste laptops online of in uw plaatselijke computerwinkel vinden.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding