Hoe kan ik een memory stick (Sony) aansluiten op mijn pc?

Hallo allemaal, ik ben druk bezig met een oude camera. Deze filmt op een Memory stick. Nu heb ik het volgende probleem, ik heb geen idee hoe ik deze open in mijn computer. En hij is slechts 4MB.
Weet iemand of er een soort adapter bestaat om deze op mijn computer te kunnen openen? En of het nog mogelijk is ergens een ruimere kaart te krijgen. (Misschien in plaats van een grotere kaart een adapter waar een micro-SD kaart in kan die heb ik namelijk nog liggen)
Het is de Sony Digital 8 Camcorder, een foto van een soortgelijke memory stick is bijgevoegd.

Picture for question
3 jaar geleden
in: Hardware
3.7K

Antwoorden (2)

3 jaar geleden
Er zijn universele cardreaders die allerlei soorten memorycards kunnen lezen en welke je via USB op je PC kunt aansluiten.
Zie link.