Hoe komt het dat ik heb ineens geen internetverbinding meer heb op mijn pc?

Ik was opzoek naar een manier om word te laten werken omdat ik het progamma niet kon openen en toen ineens was mijn internet verbinding weg. Ik heb alles geprobeerd om dit te fixen maar niks werkt ik denk dat het te maken heeft met vliegtuig modes omdat die aanstaat maar je kan vliegtuig modus niet meer uitzetten. Ik heb veel geprobeerd maar weet er nu geen raad meer mee. Daarnaast dacht ik dat het te maken had met save modus maar niks wat ik op internet had gelezen hielp niet dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Amadea
3 jaar geleden
Kun je echt de zwarte stip niet van Aan naar Uit terugschuiven?
gvrox
3 jaar geleden
Als ik het zo lees, komt het wel vaker voor: https://getsolved.org/fix-windows-10-stuck-in-airplane-mode/ Probeer 1 van de oplossingen daar, maar lees eerst ook de eventuele waarschuwingen die erbij staan.
AnnBoo8146
3 jaar geleden
Misschien heb je het al gedaan, maar heb je je modem al uit en weer aan gezet?
In veel gevallen dat de (draadloze) internetverbinding spontaan wegvalt is dit de oplossing.
Griffin
3 jaar geleden
@AnnBoo8146 "In veel gevallen dat de (draadloze) internetverbinding spontaan wegvalt is dit de oplossing."
Nee is in alle gevallen geen oplossing, die dingen staan los van elkaar, met airplane mode worden alle zendende apparaten uitgeschakeld, een wegvallend signaal van een modem kan zoiets niet veroorzaken. Je ziet dat de optie grijs is want zoiets betekent dat je het niet zomaar weer aan kan zetten.
Griffin
3 jaar geleden
"Ik was opzoek naar een manier om word te laten werken omdat ik het progamma niet kon openen en toen ineens was mijn internet verbinding weg. "
Wat voor manier heb je gevonden om Word te laten werken? Ik neem aan dat je een illegale versie hebt die je niet op de gebruikelijke manier kan activeren, KMSpico is zo'n applicatie, die zet tijdelijke je route naar internet uit, en start dan zelf een activatie server, en op die manier kun je word activeren voor 180 dagen. Heb je zoiets gedaan?!? Want daar ligt de oorzaak van je probleem.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb wat geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet opgelost ik heb kabel wifi en ik heb geen illegale word er stond dat er een corrupted file was toen proberende om via save mode word weer werkend krijgen en toen stond hij ineens op vliegtuig mode ik dacht dat ik misschien het probleem kon oplossen door op de Windows key en R key te drukken maar ik krijg niks links onderin mijn scherm wat raar is want volgens mij is daar het probleem ontstaan en toen werkte het wel. Dankjewel voor jullie hulp.

Antwoorden (1)

Weet niet wat er aan de hand is op je pc maar aan de bijgevoegde foto is te zien dat er iets ontbreekt. Onder "Draadloze apparaten" staat gewoonlijk "Wifi" met daaronder de aan en uitkonop en weer onder "Bleutooth" met de er bij horende aan en uitknop. Die blijkt dus bij jou verdwenen.

Mogelijk werkt dit:

1. Klik in de werkbalk op "zoeken" (het vergrootglas)
2. Typ in "herstelpunt maken"
3. Kies uit de opties voor "systeemherstel" op het tabblad.
4. Volg de procedure.