Is deze laptop aan te raden voor de studie applicatieontwikkeling?

Hierbij laat ik u een voorbeeld zien die ik misschien wil gaan halen voor mijn studie. http://www.dixons.nl/merken/hp/notebook/16036716/hp-15-p045nd-i7-4510u.html?channel_code=34&product_code=93708435&utm_medium=affiliate&utm_source=tradetracker&utm_content=353452feed&network=tradetracker&utm_campaign=33298&s2m_channel=34&trackingData=353452%3A%3A33298%3A%3A%3A%3A%3A%3A1403191420&s2m_exaffid=33298#.U6XVmZR_vfJ

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al een laptopje? Begin dan gewoon met wat je hebt en kijk tijdens je studie even rond wat er handig zou zijn. In het begin kun je helemaal nog geen zware applicaties maken, en heb je dus ook geen zware machine nodig. Mijn zoon doet HTS ICT en heeft een brakke 5 jaar oude Dell, ik hoor hem niet klagen. Als hij meer nodig had, zou hij dat kopen.

Antwoorden (2)

Ik zou niet weten waarom een i5 niet voldoende zou zijn. De Toshiba Satellite L50-B-15U is EUR 124 goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het beste is om je school te informeren over welke laptop je nodig hebt. Straks koop je de verkeerde of moet je er een aanschaffen met de boekenlijst die je nog krijgt. Ik zou het even informeren!